Τα Θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων στα Μαθηματικά.

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Νέα Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015 Γράφτηκε από τον/την Super User

http://www.economics.edu.gr/images/panelladikes-2015.jpg

 

Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

(Ημερήσια ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄Ομάδας).

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών  εξετάσεων 2015 .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις απο τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις από την lisari team.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για  να δείτε το δελτίο τύπου της ΕΜΕ με τον σχολιασμό των θεμάτων.


Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

 (Εσπερινά ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄Ομάδας).

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών  εξετάσεων 2015

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις απο τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη


Μαθηματικά Ι ,  ΕΠΑ.Λ. 

(Ημερήσια ΕΠΑΛ-Α΄Ομάδας)

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών  εξετάσεων 2015.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις απο τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις από την lisari team.


Μαθηματικά Ι ,  ΕΠΑ.Λ.

(Εσπερινά  ΕΠΑΛ-Α΄Ομάδας)

 Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2015.


Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

(Ημερήσια ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄Ομάδας).

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών  εξετάσεων 2015 .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις απο τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις από την lisari team.

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να διαβάσετε το δελτίο τύπου της Ε.Μ.Ε. με τον σχολιασμό των θεμάτων.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ 

ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Γενική εκτίμηση:
Τα σημερινά θέματα διακρίνονται από επιστημονική ορθότητα (πολλοί συνάδελφοι παρατηρούν ότι οι πιθανότητες που αναφέρονται στο ερώτημα Β1 πρέπει να είναι διαφορετικοί αριθμοί μεταξύ τους και αυτό δεν διευκρινίζεται στην εκφώνηση, επομένως υπάρχει ασάφεια σε αυτό και συμφωνώ), διατρέχουν το σύνολο σχεδόν της εξεταστέας ύλης είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας και συνολικά έχουν αυξημένο βαθμό δυσκολίας.

Εκτίμηση ανά θέμα:

ΘΕΜΑ Α:

Όλα τα ερωτήματα του θέματος αυτού είναι αναμενόμενα αφού, όπως πάντα, τα υποερωτήματα αναφέρονται στη θεωρία του σχολικού βιβλίου ζητώντας ορισμούς, απόδειξη τύπου και σε ερωτήσεις τύπου Σωστού-Λάθους.
ΘΕΜΑ Β:
Χαρακτηρίζεται αυξημένου βαθμού δυσκολίας για 2ο θέμα (δυσκολότερο από το αντίστοιχο περσινό). Τα υποερωτήματά του απαιτούν πολύ καλή γνώση του 3ου κεφαλαίου (πιθανότητες) και γνώσεις από προηγούμενες τάξεις.
ΘΕΜΑ Γ:
Χαρακτηρίζεται αυξημένου βαθμού δυσκολίας, απαιτεί πολλούς υπολογισμούς και απαιτεί χρόνο από τους μαθητές. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το ερώτημα Γ4 είναι ανεξάρτητο από τα προηγούμενα 3 υποερωτήματα του θέματος και αποτελεί μια αυτόνομη θεωρητική άσκηση.
ΘΕΜΑ Δ:
Αποτελεί συνδυαστικό θέμα και απαιτεί γνώσεις σε βάθος των πιθανοτήτων και της Ανάλυσης καθώς και κατάλληλο συνδυασμό γνώσεων. Αποτελεί δύσκολο σχετικά θέμα.
Η γενική εκτίμηση είναι ότι είναι πολύ πιθανό να περιοριστούν οι βαθμολογικές κλίμακες στην κατηγορία 15-20 και να αυξηθούν οι βαθμολογίες κάτω από 10 (λόγω της αυξημένης δυσκολίας του 2ου θέματος σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό).

Καραγιάννης Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών


Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

 (Εσπερινά ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄Ομάδας).

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα των Πανελλαδικών  εξετάσεων 2015 .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις προτεινόμενες λύσεις απο τον Σχολικό Σύμβουλο Γιάννη Καραγιάννη.

Εμφανίσεις: 1514
FaceBook
FaceBook
Twitter
Twitter