Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα θέματα του Πανελλήνιου Μαθη...

Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

 Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα του 7ου τοπικού μαθημα...

Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοι...

Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

Τα ονόματα των επιτυχόντων σ? όλα τα σχολεία στα Δωδεκάν...

Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

Κάντε ΚΛΙΚ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχολή επ...

Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

Στο πένθος και τη θλίψη έχει βυθιστεί ο εκπαιδευτικός κόσμος...

  • Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών "Θαλής 2017" και 'Εύδημος 2017"

  • Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2017.

  • Θέματα και λύσεις 7ου τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού "Εύδημος 2016" για την Α' Γυμνασίου.

  • Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

  • Όλα τα ονόματα των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα Δωδεκάνησα.

  • Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2016.

  • Απεβίωσε η μαθηματικός Καλλιόπη Καστρουνή

  • Υπουργείο Παιδείας: Αύριο το πρωί τα αποτελέσματα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Εκπαιδευτικό Υλικό

 

Ιούλιος 2012

06 Ιουλίου 2012

Βατερλό στα ειδικά μαθήματα. Τι δείχνουν τα Στατιστικά Στοιχεία.

Βατερλό στα ειδικά μαθήματαΧαμηλώνει ο πήχης για την εισαγωγή σε σχολές Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Γραφιστικής και στα ξενόγλωσσα τμήματα, καθώς οι επιδόσεις είναι αισθητά χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι. Λιγότεροι οι αριστούχοι, περισσότερα τα γραππτά κάτω από τη βάση

Αισθητή πτώση των βάσεων στις σχολές Αρχιτεκτόνων Μηχανικών και στα ξενόγλωσσα τμήματα δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών για τα ειδικά μαθήματα, που έδωσε χθες στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι υποψήφιοι που εξετάστηκαν φέτος στα ειδικά μαθήματα έφτασαν τους 20.258 από 20.925 πέρυσι. Τα ποσοστά των αριστούχων μειώθηκαν σημαντικά, καθώς το ποσοστό ανήλθε για φέτος σε 3,8% από 7,1% πέρυσι. Την ίδια στιγμή, οι υποψήφιοι που δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τη βαθμολογική βάση έφτασαν τους 6.673 (32,9%) από 5.451 (26,9%) την περσινή χρονιά. Αναλυτικά:

  • Στο Ελεύθερο σχέδιο έχει μειωθεί φέτος το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψαν από 15 και πάνω (37,71% το 2012 από 39,26% το 2011).
  • Στο Γραμμικό σχέδιο μειώθηκαν οι υποψήφιοι που έγραψαν από 15 και πάνω, φτάνοντας το 52,84% το 2012, ενώ το 2011 είχαν «αγγίξει» το 59,26%.
    Βατερλό στα ειδικά μαθήματα
  • Στα Αγγλικά μειώθηκε φέτος το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 σε 10,44% σε σχέση με 25,07% πέρυσι.
  • Στα Γαλλικά μειώθηκε αισθητά το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 για το 2012 (14,24%), ενώ το αντίστοιχο του 2011 ήταν 36,64%.
  • Αντίθετα, στην Ιταλική γλώσσα παρατηρείται αύξηση των αντίστοιχων ποσοστών: 64,60% για το 2012 από 52,31% για το 2011, αν και οι υποψήφιοι που προσήλθαν είναι λιγότεροι συγκριτικά με πέρυσι.

Οι αισθητά χειρότερες βαθμολογίες των υποψηφίων σε σχέση με το 2011 οδηγούν τις βάσεις εισαγωγής προς τα κάτω σε αρκετά τμήματα των ΑΕΙ-ΤΕΙ τα οποία απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα. Ειδικότερα, στα τμήματα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών προβλέπεται πτώση των βάσεων, η οποία θα ξεκινήσει από τα 250 μόρια και μπορεί φτάσεις έως και τα 700 σε περιφερειακά ιδρύματα.

Αντίστοιχη προβλέπεται η εικόνα και για τα περιζήτητα τμήματα Γραφιστικής και Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής των τεχνολογικών ιδρυμάτων. Στη Σχολή Γραφιστικής Αθήνας η βάση αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στα 16.000 μόρια, ενώ 17.000 μόρια, περίπου, θα χρειαστούν οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εισαχθούν στο Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων.

Πτωτική τροχιά θα έχουν οι βάσεις και στα ξενόγλωσσα τμήματα της επαρχίας, ενώ στις σχολές των κεντρικών ιδρυμάτων θα υποχωρήσουν αλλά σε μικρότερο βαθμό. Λίγο κάτω από τα 19.900 θα διαμορφωθεί η βάση στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας, ενώ το αντίστοιχο της Θεσσαλονίκης θα πέσει κάτω από τα 20.400 μόρια.

Η βάση στο Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας θα κινηθεί στο όριο των 10.000 μορίων, ενώ στη Σχολή Γερμανικής Γλώσσας θα πέσει λίγο κάτω από τα 16.000.

Στα τμήματα Μουσικών Σπουδών, Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, η πτώση των βάσεων -όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών- θα κυμανθεί από 300 έως 500 μόρια.

Πηγή: ethnos.gr

Read more

Δημοσίεύση ΦΕΚ για απόκτηση πιστοποιητικών Διοικητικής και Καθοδηγητικής Επάρκειας

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση «Ορισμός του περιεχομένου, τρόπου διάρκειας διαδικασία παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος για την απόκτηση Πιστοποιητικού Διοικητικής επάρκειας και την απόκτηση Πιστοποιητικού
Καθοδηγητικής επάρκειας εκπαιδευτικών του N. 3848/10 (71Α) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού?καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις».

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ.

Read more

Μόρια Εκπαιδευτικών Διάθεσης ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου 2012

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα 2012 των Μόρια Εκπαιδευτικών που είναι στη  Διάθεση του  ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου .

Read more

Μόρια Εκπαιδευτικών Διάθεσης ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου 2012. Ανακοινοποίηση .

Ανακοινοποίηση

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τα 2012 των Μόρια Εκπαιδευτικών που είναι στη  Διάθεση του  ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου .

Read more

16η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων: Έξι μετάλλια για την ελληνική ομάδα

Ολοκληρώθηκε η 16η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων που πραγματοποιήθηκε στη Βέροια από 25 έως 29 Ιουνίου 2012 με τη συμμετοχή 16 χωρών. Η διοργάνωση ήταν άψογη και απέσπασε τα θετικά σχόλια των ξένων αποστολών, που συνεχάρησαν θερμά τόσο την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία όσο και τη Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος της Βέροιας, η οποία γιορτάζει τα 100 χρόνια από την απελευθέρωσή της.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού των Βαλκανικών και Διεθνών Ολυμπιάδων και οι έξι μαθητές που αποτελούσαν την Ελληνική Ομάδα πήραν μετάλλιο. Συγκεκριμένα:

Παναγιωτόπουλος Απόστολος Θεσσαλονίκη Αργυρό Μετάλλιο
Χαχάμης Νέστορας Αιτωλοακαρνανία Αργυρό Μετάλλιο
Ντούνης Πέτρος Αθήνα Χάλκινο Μετάλλιο
Τσαγγαλίδου Ζωή
Ξάνθη Χάλκινο Μετάλλιο
Φίλιππας Σπυρίδων Ηράκλειο Χάλκινο Μετάλλιο
Φυσέκη Άννα Μαρία Αθήνα Χάλκινο Μετάλλιο

Συνοδοί των μαθητών ήταν οι Μαθηματικοί κ. Αγγελική Βλάχου και Χαρίκλεια Σαραφοπούλου.
Τα αποτελέσματα αυτά δικαιώνουν τις προσπάθειες της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για την αναβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας στη χώρα μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Γρηγόριος Καλογερόπουλος
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Εμμανουήλ Κρητικός
Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Read more

04 Ιουλίου 2012

Στατιστικά Στοιχεία για τα Ειδικά Μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2012

Σημειώνεται ότι φέτος, τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν στα ειδικά μαθήματα  ανέρχονται σε 20.258, ενώ το 2011 ήταν 20.925 (μείωση κατά 667 γραπτά).

Όσον αφορά στις κατανομές των βαθμολογιών ανά μάθημα, παρατηρούμε ότι:

? Στο Ελεύθερο σχέδιο έχει μειωθεί φέτος το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψαν από 15 και πάνω (37,71% το 2012 από 39,26% το 2011).

? Αντίθετα, στο Γραμμικό σχέδιο μειώθηκαν  οι υποψήφιοι που έγραψαν από 15 και πάνω, φθάνοντας  το 52,84% το 2012, ενώ το 2011 άγγιζαν το 59,26%.

? Στα Αγγλικά μειώθηκε φέτος το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 σε 10,44% σε σχέση με 25,07% πέρυσι.

? Στα Γαλλικά μειώθηκε αισθητά το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 για το 2012(14,24%), ενώ το αντίστοιχο του 2011 ήταν 36,64%.

? Στα Γερμανικά έχουμε και πάλι μείωση του ποσοστού στην ίδια κλιμάκωση (15 -20), δηλαδή 25,3% για το 2012 από 33,95% για το 2011.

? Στα Ιταλικά παρατηρείται φέτος αύξηση των αντίστοιχων ποσοστών: 64,60% για το 2012 από 52,31% για το 2011, στην κλίμακα 15-20.

? Στα Ισπανικά σημειώνεται πτώση ποσοστού σε 66,66% για το 2012 από 75,65% για το 2011 στην ίδια κλίμακα.

? Στην Αρμονία σημειώνεται πτώση ποσοστού σε 9,02% για το 2012 από 15,26% για το 2011 στην κλίμακα 15-20.

? Τέλος, στον Έλεγχο Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων σημειώνεται επίσης πτώση ποσοστού σε 28,13% από 36,56% για το 2011, στην ίδια κλίμακα.

Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.

Για τα στατιστικά στοιχεία πατήστε εδώ.

Read more

03 Ιουλίου 2012

Τα βιβλία Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου που θα μοιραστούν το Σχ. Έτος 2012-2013-Το Πρόγραμμα Διανομής.

Για να δείτε τους καταλόγους με τα βιβλία που θα διανεμηθούν στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια  για το σχολικό έτος 2012-2013 σύμφωνα με τις υπουργικές αποφάσεις του Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού, κάνετε κλικ, αντίστοιχα, παρακάτω:

Δημοτικό Γυμνάσιο Λύκειο ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ

Από τον ΔΙΟΦΑΝΤΟ ανακοινώθηκε το πρόγραμμα διανομής των σχολικών βιβλίων για όλα τα Δημοτικά Σχολεία. ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Read more

02 Ιουλίου 2012

Εκτιμήσεις για τις βάσεις .

Κάντε ΚΛΙΚ εδώ για να δείτε τις εκτιμήσεις για τις βάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση , σύμφωνα με την εφημερίδα "Το Βήμα"

Read more

Την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία

Την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012 θα γίνει ο αγιασμός σε όλα τα σχολεία. Μετά τον αγιασμό να διανεμηθούν τα βιβλία στους μαθητές.
Αυτά αναφέρει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας προς τις σχολικές μονάδες.

Οι εξετάσεις κατά την περίοδο του Σεπτεμβρίου του σχολικού έτους 2011-2012,  προγραμματίζονται και ολοκληρώνονται από την 3η έως τη 10η  Σεπτεμβρίου 2012, σε όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πηγή: esos.gr

Read more

Έρευνα για τις πλαστές βεβαιώσεις δυσλεξίας

Με αφορμή δημοσιεύματα στον τύπο σχετικά με τη χορήγηση πλαστών βεβαιώσεων δυσλεξίας σε μαθητές υποψηφίους για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος ζήτησε πλήρη ενημέρωση από τον Ειδικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν γίνει όλες οι απαιτούμενες ενέργειες.

Με βάση τα στοιχεία αυτά το Υπουργείο θα μελετήσει το ζήτημα των πιστοποιητικών δυσλεξίας, σύμφωνα με τις σύγχρονες διεθνείς πρακτικές και τις εξελίξεις στην παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Read more

FaceBook
FaceBook
Twitter
Twitter